پروژه بهسازی و آسفالت ورودی به بیمارستان حضرت رسول(ص) وارد فاز عملیاتی شد.

شهردار فردوس صبح امروز با حضور در محور مذکور بهمراه کارشناسان مربوط و مشاور ترافیکی شهرداری در محل کنارگذر بیمارستان حضرت رسول(ص) حضور یافت و تمهیدات و برنامه ریزی لازم ، در خصوص نحوه بهسازی و آسفالت محور کنارگذر ترمینال تا بیمارستان حضرت رسول و اجرایی شدن فاز یک این پروژه صورت گرفت.

مهندس حسین اکبری در این بازدید ضمن اشاره به مشکلات کادر درمان و همچنین همشهریان مراجعه کننده به بیمارستان حضرت رسول در جهت برگشت به داخل شهر فردوس گفت: باید هر چه زودتر این مشکل برطرف و عملیات زیرسازی مسیر انجام و اقدامات لازم در راستای آسفالت یک لاین مسیر مذکور انجام شود.

در این بازدید که مسئول سازمان حمل و نقل درون شهری و مسئول واحد عمران و مسئول واحد نقلیه و مشاور ترافیکی شهرداری حضور داشتند ، تمام مختصات مورد نیاز محور بر روی زمین پیاده سازی و نقشه برداری محور انجام شد و مقرر شد طی چند روز آینده عملیات زیرسازی آغاز تا پس از تامین اعتبار جهت خرید قیر مورد نیاز ، عملیات آسفالت محور انجام خواهد شد.

شهردار فردوس در این بازدید همچنین بر ضرورت برنامه ریزی برای اجرای فاز ۲ طرح ترافیکی این محور و اتصال ایمن آن به محور اصلی تاکید نمود .


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *