بازدید میدانی شهرداران فردوس ،اسلامیه و باغستان از محل سایت دفن زباله های شهری شهرداری فردوس

به منظور بررسی مشکلات سایت دفن زباله شهرستان ، صبحگاه امروز ( ساعت ۶ و نیم ) شهرداران شهر های فردوس ، اسلامیه و باغستان، از نزدیک از روند دفن زباله سایت شهرداری فردوس که محل تجمیع زباله های شهری سه شهر مذکور میباشد بازدید کردند.

در این بازدید شهردار و مسئولین مرتبط با این موضوع در شهرداری فردوس ، درباره مسائل پيرامون لزوم ساماندهي وضعيت سايت دفن زباله شهر و هزینه های مشترک سه شهرداری در این سایت ارائه کردند.
مهندس اکبری شهردار فردوس ، در این بازدید گفت: ماهیانه بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال جهت هزینه های جاری سایت دفن زباله شهرداری فردوس از قبیل حفر ترانشه ، پوشش و دفن زباله ها ، پاکسازی داخل سایت و محیط پیرامون آن،
تسطیح جاده دسترسی ، تست های زیست محیطی و پایش آبهای زیر زمینی پرداخت میشود که این مبلغ جدای از هزینه های رفت و روب و جمع آوری زباله و حمل آن است .
در ادامه این بازدید ، شهرداران اسلامیه و باغستان نیز نقطه نظرات خود را در خصوص نحوه مدیریت و تامین هزینه های سایت را مطرح و بر لزوم تداوم برگزاری این کارگروه و پیگیری مصوبات آن بصورت مشترک توسط سه شهرداری تاکید شد.
لازم به ذکر است سایت فعلی دفن زباله شهرداری فردوس در زمینی به مساحت 15 هکتار و در ۱۰ کیلومتری شهر فردوس میباشد که روزانه بالغ بر 25 تن زباله از سه شهر فردوس ، اسلامیه و باغستان به محل سایت مذکور منتقل می شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *