افتتاح و بهره برداری از پنج طرح و پروژه شهری شهرداری فردوس در ایام الله دهه فجر

مهندس کاظمی خبر داد: افتتاح و بهره برداری از پنج طرح و پروژه شهری شهرداری فردوس در ایام الله دهه فجر

 شهردار فردوس تصریح کرد: به مناسبت بزرگداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی و خدماتی این شهرداری با هزینه ۲۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در این ایام آغاز می‌شود.

مهندس کاظمی اظهار کرد: در راستای احداث و توسعه و تجهیز فضای سبز شهری ، دو پروژه بهره‌برداری از پارک محلهای فاز دو مسکن مهر با هزینه یک میلیارد ریال و تعویض وسایل بازی پارک ملت با ست پلی اتیلن استاندارد با اعتبار دو میلیارد و صد میلیون ریال این شهرداری در ایام دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

وی افزود: بخش دیگری از پروژه‌های عمرانی شهرداری فردوس در حوزه عمران و در ارتباط با اجرای عملیات ۳۸ هزار متر مربع زیر سازی آسفالت_معابر اصلی و فرعی شهر با اعتبار ۲۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال میباشد که سعی داریم در جهت تسهیل و بهبود عبور و مرور شهروندان و با مناسب شدن شرایط آب و هوایی و همچنین تامین قیر مورد نیاز این امر را ادامه دهیم .

شهردار فردوس همچنین به افتتاح بازار روز و محل استقرار خودروهای سیار عرضه ارزاق عمومی اشاره کرد و ادامه داد:با هدف رعایت مسایل بهداشتی و امکان کنترل محصولات عرضه شده و رفع مزاحمت از معابر ، میادین و رعایت مسایل ایمنی و ترافیکی و سهولت دسترسی شهروندان و امکان تامین خدمات اولیه، شهرداری فردوس نسبت احداث این مکان با اعتبار یک میلیارد ریال اقدام کرده است.

در پایان نیز مهندس کاظمی عنوان کرد : در راستای کاهش هزینه ها و افزایش تولیدات گل و گیاه مورد نیاز فضای سبز شهری ،گلخانه شهرداری فردوس نیز در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با اعتبار دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال احداث و به برکت این ایام خجسته به بهره برداری خواهد رسید .


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *