پنج پروژه عمرانی شهرداری فردوس آماده بهره برداری در هفته دولت

شهردار فردوس ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت عنوان کرد شهرداری فردوس پنج پروژه شهری را درهفته دولت آماده بهره برداری کرده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوس ، مهندس کاظمی به بهره برداری از 150 هزار متر مربع عملیات آسفالت خیابانها و معابر سطح شهر با اعتبار بیش از 75 میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین مطالبات شهروندان آسفالت خیابانها و معابر می باشد که با پیگیری های انجام شده این روند با اولویت ادامه خواهد داشت.

وی از مهمترین سیاست های شهرداری ، بهسازی بافت فرسوده بیان و تصریح کرد: در جهت عمل به درخواست اهالی منطقه ربانی املشی مبنی بر رفع مشکلات و جمع آوری آبهای سطحی، شهرداری فردوس اقدام به تعویض ، بازسازی جداول و پیاده روسازی استاندارد به میزان 3600 مترمربع و همچنین 4500 مترمربع روکش آسفالت با اعتبار 15 میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری در این خیابان نموده است.

شهردار فردوس همچنین در بخش توسعه و اصلاح فضای سبز شهری به افتتاح و بهره برداری از فاز اول پارک خطی ولیعصر ( بوستان تندرستی) به مساحت 30 هزار مترمربع با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلون ریال و “بوستان یاس” واقع در مسکن مهردر محیطی به متراژ 1450 مترمربع و اعتبار 800 میلیون ریال و بهره برداری از مجموعه پلی اتیلن بازی کودکان در پارک ملت به ارزش 1 میلیارد و 930 میلیون ریال اشاره کرد.

مهندس کاظمی مجموع بودجه پروژه های شهرداری فردوس را که در هفته دولت به بهره‌برداری می رسند را بالغ بر 97 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که با بهره برداری از این پروژه ها رفاه و رضایت شهروندان را بهمراه داشته باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *