وقوع ۷۲ مورد آبگرفتگی در پی بارش باران شب گذشته شهر فردوس

به گزارش روابط عمومی شهرداری فردوس،شهردار فردوس از انجام ۷۲ مورد ماموریت پرسنل شهرداری در پی تماس تلفنی شهروندان با تلفن ۱۲۵ اتش نشانی و یا اطلاع رسانی نیروهای گشت جهت رفع آبگرفتگی معابر و رها سازی خودرو ها در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری تا ظهر امروز( ۲۶ فروردین ) خبر داد.

 مهندس کاظمی در این خصوص بیان کرد: طی بارندگی ۲۴ ساعت گذشته شهر فردوس ، مشکل آبگرفتگی و تجمع آب در برخی نقاط شهر خصوصا بافت فرسوده شهر ایجاد شد که عمده موارد با حضور به موقع نیروها و ماشین‌آلات شهرداری در اسرع وقت مرتفع گردیده است.

وی افزود: علت اصلی آبگرفتگی در اکثر نقاط شهر جوابگو نبودن ظرفیت کانال‌ها در برابر حجم بالای بارش و بعضا مشکل انسداد و گرفتگی کانال‌ها بر اثر پل سازی غیر اصولی افراد و یا رسوب گل و لای بود که توسط ۸۵ نفر از نیروهای خدماتی ، فضای سبز، عمرانی و آتش نشانی کار رفع این مشکلات انجام گردید.
شهردار فردوس از توجه و همکاری شهروندان و همچنین تلاش های پرسنل خدوم شهرداری فردوس و سایر ادارات خدمات رسان در رسیدگی به موقع به مشکلات تقدیر و ابراز امیدواری کرد که در ادامه بارندگی ها با توجه به آمادگی کلیه واحدهای مربوطه شهرداری از مشکلات بوجود آمده عبور نموده و برکات و نعمات بارندگی ها شامل حال عموم شهروندان گردد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *