جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان فردوس برگزار شد.

جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان فردوس با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرماندار، شهردار و اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه شهردار فردوس ضمن بیان وظایف دستگاههای اجرایی عضو ستاد اظهار داشت: با توجه به تخصیص اعتبارات و مساعدتهای خوب دولت در حوزه بازآفرینی پایدار شهری و کمک به پویایی این محلات ، می توان با برگزاری جلسات و مصوبات بیشتر طرحها و پروژههای مناسب و موفقی تعریف کنیم.

مهندس کاظمی با بیان این نکته که رویکرد و تاکید دولت بر تمرکز دراین محلات و رفع مشکلات و نیازمندی آنها است،از دستگاههای اجرایی عضو ستاد خواست بر تخصیص ۳۰ درصد اعتبارات مجموعه خود دراین محلات تلاش کنند.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان فردوس با اشاره به ۲۷/۵ هکتار محلات بازآفرینی شهرستان که بین سالهای ۸۴-۸۵ مصوب شده تصریح کرد: اقدامات ارزنده ای در این مدت در بخشهای اجتماعی،فرهنگی ، زیرساختهاو… انجام گرفته و با توجه به فرسودگی مناطق بیشتری از شهر و عدم جذب اعتبارات ملی دستور کار این جلسه را به افزایش محدوده این محلات به ۲۶۲/۵ هکتار پیشنهاد داد.

در ابتدای این جلسه نیز شهردار فردوس با قرائت مصوبات جلسات گذشته از دستگاههای اجرایی خواست گزارشی از عملکرد و فعالیتهای انجام شده در راستای این مصوبات ارائه دهند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *