دیدار رئیس پلیس راهور شهرستان با شهردار فردوس

 

این دیدار که در محل دفتر شهردار صورت گرفت در راستای هم اندیشی و حل معضلات ترافیکی و حمل و نقل گفتگو کردند.

سرگرد قربانی ضمن تبریک انتصاب مهندس کاظمی اظهار داشت: علیرغم وجود راهنمایی و رانندگی در بدنه نیروی انتظامی، این ارگان را همانند شهرداریها خدماتی دانست که هماهنگی و همکاری مابین آنها را بنفع مردم که به رفاه و آسایش می انجامد.

 وی ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری و هم افزایی بیشتر پلیس راهور با شهرداری فردوس ، ادامه داد: با شناختی که از سابقه مدیریتی درخشان مهندس کاظمی است وی فردی پای کار با توانایی بالا در خدمت رسانی به مردم شریف فردوس میباشد.

 شهردار فردوس نیز تعامل پلیس راهور و شهرداری در مقوله تامین ایمنی و تسهیل ترافیک شهر را حائز اهمیت خواند و یاداور شد: طرحهای اجرا شده با همکاری فیمابین نشاندهنده کار کارشناسی شده در جهت کاهش سوانح رانندگی و رفع نقاط حادثه خیز بوده است.

مهندس کاظمی به کمبود نیرو در بدنه سازمان حمل و نقل شهرداری فردوس در بدو تاسیس اشاره و از مجموعه پلیس راهور شهرستان تقاضای همکاری بیش از پیش را کرد.

وی همچنین به افزایش هزینه ها و مخارج شهرداریها در اجرای طرحهای ترافیکی اعم از تجهیزات و وسایل مورد نیاز در کنترل ترافیک اشاره کرد و پیگیری مجموعه پلیس راهور شهرستان در تخصیص سهم شهرداری فردوس از محل درصد جرایم رانندگی را خواستار شد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *