آغاز احداث بوستان محله ای در خیابان فردوسی

شهردار فردوس، ضمن تأکید بر نقش توسعه و احداث بوستانهای محله ای در ارتقای کیفیت محیط شهری، از آغاز عملیات احداث بوستان محله ای در خیابان فردوسی با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع خبر داد. 

مهندس کاظمی اظهار داشت: از جمله اقداماتی که می توان در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهروندان اجرایی کرد، احداث و توسعه پارک های محله ای در سطح شهر است که علاوه بر فراهم کردن زمینه مناسب برای تفریح و سرگرمی ساکنین محلات و خانواده ها، موجب افزایش مراودات اجتماعی نیز می شود.

 شهردار فردوس با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان محله ای خیابان فردوسی ، افزود: این بوستان محله ای با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع، شامل امکاناتی ازجمله ۲۵ درصد فضای سبز و مابقی زمین بازی کودکان، وسایل ورزشی و مبلمان پارکی می باشد.

 مهندس کاظمی همچنین از احداث زمین بازی جنب این بوستان در آینده ی نزدیک خبر داد و افزود: به منظور ایجاد فضای ورزشی روباز محله ای ، زمینی به مساحت هزار متر مربع در مجاورت این بوستان تا پایان سال آماده سازی و با تعبیه وسایل ورزشی و بازی موردنیاز کودکان و نوجوانان به بهره برداری خواهد رسید.

 وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت محیط شهری، توجه بیشتر به رفاه شهروندان و همچنین افزایش سرانه فضاهای سبز از مهم ترین اهداف احداث پارک های درون محلی است، تصریح کرد: طراحی و اجرای بوستان های تندرستی، بوستان یاس ، بوستان مهر، بوستان جوادالائمه، بوستان سلامت و بوستان نیلوفر از دیگر اقدامات شهرداری در زمینه افزایش سرانه فضای سبز شهری طی دو سال اخیر بوده است.

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *