پیست کارتینگ پارک دلگشا تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

در بازدید شهردار فردوس بهمراه سرمایه گذار احداث مجموعه بازی از محل اجرای آن در پارک دلگشا ، مسائل و موانع موجود در راستای تسریع در اجرای پیست کارتینگ در مجموعه شهربازی این پارک مورد بررسی قرار گرفت.

مهندس اکبری در تشریح فرصتهای سرمایه گذاری گفت: در راستای بهره وری از اراضی و امکانات و ایجاد درآمد پایدار و کمک به توسعه اشتغال شهرستان ، شهرداری فردوس در سال گذشته نسبت به واگذاری مجموعه شهربازی این پارک، از طریق اجاره اقدام‌نمود و بحث احیای این مجموعه ، مورد تاکید قرار گرفت‌.

وی افزود: راه اندازی مجدد مجموعه شهربازی فعلی نیز به جهت هزینه های فراوان و همچنین عدم اخذ استانداردهای لازم ،با تغییر نوع استفاده تفریحی ورزشی به بخش خصوصی واگذار شد.

شهردار فردوس افزود: این مجموعه بازی در زمینی به مساحت حدود ۱۲ هزارمترمربع ، فاز نخست آن با احداث پیست کارتینگ آغاز و امید داریم تا اواخر سال افتتاح و در فاز بعدی با قول مساعد سرمایه گذار راه اندازی ورزش پینت بال مورد استفاده عموم مردم قرارگیرد.

مهندس اکبری با اشاره به کمبود فضای تفریحی در جهت ایجاد و تخلیه هیجان و انرژی جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان گفت: حمایت از سرمایه گذاران در توسعه فعالیت‌های ورزشی و تفریحی ، از مهم‌ترین اهداف واگذاری این پروژه به بخش خصوصی میباشد.

 وی اظهار امیدواری کرد با افتتاح و راه اندازی اولین پیست کارتینگ شهرستان در مجموعه پارک دلگشا ، فضایی شاد و مفرح برای نسل جوان در این مجموعه ایجاد شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *